Koks žaidėjas esi pabėgimo kambaryje?

Pabėgimo kambariuose žaisdami žmonės atsiskleidžia. Stebėdami daugybę žaidimų iš šono sudarėme 10 dažniausių žaidėjų paveikslų. Paskaitykite, galbūt atpažinsite save?

Pegasas – Tavo stiprioji pusė grožis. Draugų kompanijos išvaizdos vidurkį pakeli keletu balų. Pabėgimo kambaryje didžiąją laiko dalį praleidi ieškodama geresnio kampo prieš stebėjimo kamerą, nes tau svarbu kaip tave matys kambario operatorius. Kartais išsprendžiamos užduotys tampa malonia staigmena tau.

 

Angelas – Pabėgimo kambarį pasitinki fraze: „O dieve tik nieko nesulaužykite, nes po to mokėti reiks”. Sprendžiant užduotis visada rasi progą pasakyti: “Jėzau koks įdomus žaidimas” ir “O dangau, kaip išsigandau”. Išėjus iš kambario visada praneši: “Velnias, vos neprasileidom, bet spėjom”.



Puodas – Matai visus galvosūkius. Žinai daug sprendimo būdų, daug galvoji ir verdi minčių sriubą. Kaip geras puodas taškaisi tik užviręs. Todėl jei jau ką pasakai, tai tik teisingą sprendimą, kurio niekas kitas negalėjo sugalvoti.

 

Kentauras – Galvosūkius šaudai lyg strelėmis. Kol tavo draugai svajoja, tavo strelės jau perdūria knygą su joje saugomu raktu. Atrakina spyną ir tu jau kvieti juos į sekančią patalpą. Mėgsti greitai imtis iniciatyvos ir staigiai randi sprendimus. Dėl tavęs Jūsų komanda yra visų aplankytų pabėgimo kambarių rekordininkė.

 

Kerėtoja – Tau nėra aišku kaip, bet vos imiesi galvosūkių jie išsisprendžia. Galbūt atsitiktinumas, galbūt šiek tiek jėgos, o gal magija padeda. Nemėgsti daug logikos, patinka užduotys, kuriose galima spėlioti sprendimą daug kartų. Esi pakerėjusi jau ne vieną pabėgimo kambarį.

 

Velnias – Yra tekę susimokėti išėjus iš pabėgimo kambario už sulaužytą stalą. Tą kartą tave įspėjo, kad nereikės jėgos ir nieko kilnoti. Tu pajutai, kad galbūt reikia. Pabandei – sulaužei, bet užtat įsitikinai, kad stalo iškėlimas nebuvo žaidimo dalis. Visgi esi tikras, kad tau puikiai sekasi spręsti galvosūkius ir savo technikos neplanuoji keisti.

 

Ateivis – Užduotys atrodo visiškai nesuprantamos, kaip ne iš šios planetos. Viską tyrinėji ir bandai perprasti kaip tos raidės, skaičiai ar simboliai susiję. Mėgsti neišsiduoti, kad nieko nesupranti, todėl tik paaiškėjus sprendimui garsiai sakai: “Taip ir maniau, šitą kartu išsprendėm”.

 

Statula – Statulos moka labai gerai stebėti žmones. Perprasti sprendimus ir pastebėti ką iš tiesų reikia daryti kambaryje. Tačiau kaip pridera save gerbiančiai statulai mėgsta stovėti nuošalyje ir savo įžvalgas pasilikti sau. Tegul jie sprendžia.

 

Nuostaba – Nėra per mažo daikto tavo nuostabai! Rasta kreida tave sužavi. Pastebėtas raktas žada naują pasaulį. Sena knyga yra įspūdingas radinys! Mėgsti pasidalinti su draugais kiekvienu atrastu daiktu ir sakyti: Žiūrėkit ką radau! Pabėgimo kambariuose labiausiai mėgsti netikėtus momentus.

 

Gerasis Cerberis – Turi tris galvas vietoj vienos. Tačiau priešingai nei tikrasis Cerberis, saugai savo draugus, kad jie turėtų smagų laiką. Tavo draugų kompaniją sudaro Pegasas, Statula ir Nuostaba. Tau tenka sugalvoti ir įgyvendinti sprendimus už tris. Jeigu iš kambario išeinate laiku – komanda džiaugiasi geru bendru darbu ir eina atšvęsti. Jeigu nespėjate – visi žino, kad per lėtai sprendei užduotis.